sunnuntai 25. elokuuta 2013

on and on we’ll find our perfect home


Hei Turku,
tässä me nyt ollaan, vuosi jo tunnettu ja hyvin pyyhkii edelleen. Taidan olla rakastanut sinuun, toivottavasti se on ok. Aavistin kyllä jo ennen kuin tunnettiin, että varmaan ihastuisin. Oot paras, koska jaksat jatkuvasti yllättää ja piristää. Tuntuu hassulta, että olit aluksi ihan vieras, ja nyt olet niin tuttu ja rakas. Jotkut puhuu, että olet vaan kesäkaupunki, ja liian pieni. Enpä tiedä, mun mielestä oikeastaan joka kaupunki on kesäkaupunki. Ja minä oon itekkin aika pieni, joten ehkä oot mulle ihan sopiva. Uskon sinulla olevan edelleen paljon salaisuuksia, joista aion ottaa selvää.
Kiitos siis menneen vuoden myllerryksistä, jatketaan samaan malliin, eiks vaan? Jos olet hyvä mulle, niin lupaan jatkossakin heilua kaduillasi kun pitäisi olla jo nukkumassa, kuten tuossa yllä olevassa kuvassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti