keskiviikko 18. syyskuuta 2013

I wanna be your vacuum cleaner, breathing in your dust


Humpsista, sanoin minä kun arkeen humpsahdin. Tai oikeastaan kyllä rysähdin pikemminkin. Tuntuu, että on koko ajan kauhea kiire, mutta silti en saa tarpeeksi aikaiseksi. Yliopisto, työ ja kaikki muu härdelli aiheuttavat vienoa huimausta, mutta kyllä tämä tästä.

Ja sitä paitsi ketä oikein yritän huijata; vaikka mukamas olisi kuinka kiire, niin silti minä olen se hölmö, joka unohtuu yliopistonmäellä töllistelemään vanhoja puisia taloja ja vaahterapuita kuin näkisi ne ensi kertaa ja kuvittelee hetken olevansa jossain ihan muualla kuin Turussa matkalla englannin luennolle. Sitten seisoskelee vähän lisää, kaivaa kirjan esiin ja kerää lehtiä sen väliin. Seiskoskelee vielä tovin.

Eihän sitä ehdi edes katsella ympärilleen, jos aina juoksee. Juokseminen on ihan tyhmää. Kannatan rauhallista löntystelyä ja nopeita pyrähdyksiä.

Ainiin ps, olen ihastunut uuteen Arctic Monkeysiin. Tämän syksyn the levy kenties?

2 kommenttia:

  1. Mikä tuo ihana appelsiinikuva on? Mun alko tekee mieli sangriaa.... :3
    Jooo, Arctic Monkeys, Arcade Firen Reflektor ja Pariisin kevät, sanon mä!

    Elina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha me valmistetaan kotiviiniä niistä! (juu, appelsiiniviini, don't ask :D) NIINPÄ! oi oi syksy ja syksymusat

      Poista