lauantai 2. kesäkuuta 2012

minussa elää jo muuttolintujen levottomuus



045a

036b

060a

Rakastan hitaita aamuja yllättävän paljon siihen nähden kuinka harvoin niitä harrastan. On ihanaa kun ei ole kiire minnekään. Ikkunasta kuuluu linnunlaulua, muuten on hiljaista. Muut lähtivät viikonlopuksi kotiin ja minä olen ihan yksin täällä uudessa kodissani. Yöllä oli vähän jänskää kyllä. Olin kuulevinani koko ajan askeleita jostain. Makasin sängyssäni ja katselin puiden varjojen tanssia seinälläni ja sitten nukahdin. Nyt kun istun tässä tyhjässä keittiössä ja katselen ulos ikkunasta, tuntuu siltä kuin olisin eniten yksin koko maailmassa, mutta ei huonolla tavalla oikeastaan.

5 kommenttia:

  1. hii, söpö sinä!

    olen muuten hesassa sunnuntaista tiistaihin, joten jos sinulla on aikaa, niin voisi nähdä :)

    VastaaPoista
  2. voi kiittii!

    ooh, olisi tosi kiva nähdä! mulle kävisi ehkä parhaiten huomenna. laitatko vaikka mulle sähköpostilla vähän omaa aikatauluasi? ehkä helpompi sopia asiasta sitä kautta kuin täällä :)

    VastaaPoista
  3. söpöjä kuvia ::::::::::: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista