torstai 2. kesäkuuta 2011

Jossain valvoo joku toinenkin uneton joka miettii samaa kuin sinä


jamie t - sticks 'n' stones


Olen onnellinen siitä, että minulla on joku jolle puhua ihan mistä vaan. Joku joka kuuntelee. Ihmiset osaavat liian harvoin oikeasti kuunnella.
Olen onnellinen jäätelöstä (mutta en ole onnellinen siitä että maksettuani 3,80e irtojäätelöstäni tiputin sen maahan).
Olen onnellinen autolla ajamisesta ja ajaessa musiikin huudattamisesta ja mukana epävireisesti hoilaamisesta.
Olen onnellinen kaverini ylppärijuhlista lauantaina.
Olen onnellinen kesästä ja siitä miten kesällä aina tuntuu siltä että mitä vaan voi tapahtua (ja jos mitään erityistä ei tapahdu sekään ei oikeastaan haittaa).

Nyt on ihan liian aurinkoista ja lämmintä ja ihanaa surullisuudelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti